Dashboard

Ønsker du en nem og god start på arbejdsdagen, så er Dashboard i BOXus en hurtig måde at få overblik over dine planlagte aktivteter og opgaver. På dit Dashboard har du nemt overblik over alle de vigtige funktioner, med bare et klik har du adgang til, informationer om dine kunder, vigtige dokumenter, kalender, arbejdsopgaver og kontakt informationer for resten af din virksomhed.

Kunder

Ved et klik på Kunder, kommer du ind på en oversigt med informationer om alle dine kunder. Herinde kan du nemt tilføje nye kunder eller importere kunder fra andre systemer, se historiske detaljer, slette/redigere i kunde emner, tilføje nye opgaver/aktivteter samt dele alle kunder op i grupper. BOXus giver dig også mulighed for selv at bestemme hvilken for info du vil se, ved et klik på vis/skjul knappen.

Kalender

Din kalender giver dig stor hjælp til at tilrettelægge din arbejdsdag optimalt. Du kan nemt planlægge nye aktiviteter, opgaver eller begivenheder hvor du har plads i kalenderen. Kalenderen er delt op i måneder, uger og dage, med opdeling i timer og minutter, så du nemt kan se ledige tidspunkter.

Arbejds opgaver

Få den bedste start på dagen, ved at tjekke dine åbne opgaver. Her kan du planlægge hvad du skal bruge, for at udføre din arbejdsopgaver. BOXus giver dig også mulighed for at se historiske udførte opgaver, da det er vigtigt du ved hvad din kunde har købt hos dig. Vender en kunde tilbage på en annulleret opgave, kan du nemt genåbne opgaven, så du sparer tid på at lave en ny. Alle arbejdsopgaver er tilgængelig af alle i virksomheden, så alle kan se hvad der skal laves.

Hjælp

Hos BOXus ønsker vi at du altid kan få hjælp på alle tider at døgnet. Har du spørgsmål til systemet, kan du få hjælp på flere måder. Du finder videoer om systemet under Hjælp, du kan også sende en mail til support, eller du kan ringe til support fra mandag til fredag mellem kl. 09:00 til 16:00.

Dokumenter

Med Dokumenter skal du aldrig være bange for at miste eller glemme vigtige filer, billeder eller andre videoer, da alt gemmes online. Dokumenter er en funktion du deler med alle dine kollegaer, derfor kan du nemt og hurtigt uploade en ny fil og dele den med dine kollegaer selv om du befinder dig i udlandet og de er på firmaets hjemmeadresse.

Virksomhed

Her finder du hurtigt kontakt infomationer på alle dine kolleger. Som administrator kan du tilføje nye medarbejder og redigere/slette medarbejdere.